2 mars 2010

Bekännelse

Nu skulle jag ju gärna skriva att jag bara har suttit och läst italienska så flitigt och jag därför inte skrivit nåt här, men det vore att ljuga. Jag har jobbat igen som en idiot och sen har jag nån hemsk huvudvärk (troligen pga. jobbet) så det är liksom lite no no med att sitta framför datorn när jag kommer hem från jobbet.

Men jag lever annars nog och mår bra. Slåss med isbjörnarna när jag tar mig till jobbet och så. The usual. Men jag tror jag kan sluta oroa mig för att det inte skall finnas snö när jag far upp till Lapplandien.

Nu är det dags för Prison Break!

2 kommentarer:

  1. when when and where? ska du åka och med vem? :D härligt! längtar efter lappland men kom bara upp till himos en vecka. men skidbacken smakade gott!! :D

    SvaraRadera
  2. When = in april, when = in april, where = Ylläs! Men mamma och pappa och storebror och storasyster med sina barn. Hela gänget alltså! Roligt roligt!

    SvaraRadera