22 mars 2010

Beach 2010

Okej people. Nu börjar min godisstrejk. Det är helt otroligt hur mycket godis och choklad som slinker ner. Sådär obemärkt. Man köper lite, nån bjuder lite... ja ni förstår. Mest choklad som är boven för mig då. Men det liksom går ju inte att hålla på så och speciellt inte då jag inte heavy tränar nåt. Nej nu är det slut med detta! Fast jag kanske gör lite undantag nästa helg då jag är på sisterweekend, för då brukar man kanske äta lite gott. Jag vet att det är dåligt med undantag, but who am I kidding. Det är lika bra jag accepterar att jag då äter lite onyttgt. MEN man behöver ju inte äta ihjäl sig. Ja! Hejja jag!
 
Så om jag är sur och arg nu i 2 veckor så beror det på abstinens. Så ni vet. Men det går över.

1 kommentar:

  1. Haha: Beach 2010 :D vilken topic!
    Måste kanske själv också göra samma...

    SvaraRadera