6 mars 2010

Lördag

Så var det lördag. Steg för en gångs skull upp ganska tidigt så jag har hunnit med en del och nu har jag nästan tråkigt... Ve och fasa. Men som mamma brukar säga; "det är nyttigt att ha tråkigt ibland". Jag kunde ju börja läsa på en ny bok. Jag läste nämligen ut "Liftarens Guide till Galaxen" igår. Vet inte hur många gånger jag börjat läsa den men aldrig orkat läsa färdigt. Men nu har jag det ur världen. Jag är faktiskt lite utan böcker nu för tillfället. Jag har ingen jag riktigt känner att jag borde läsa. Så om det finns några tips där ute i bloggvärlden så hör av er.

Sitter lite och funderar på framtida resor. Verkar vara tre stycken inplanerade nu under det närmaste halvåret. Inte mig emot faktiskt. Den största som går av stapeln så kräver ännu lite finslipande med hotell och program. Jag är lite sådär smånervös för dethär med hotellbokande. Vet som inte riktigt vad man ska boka.. Tänk om det blir helt fel?

Har jag nämt att jag börjat powerwalka? Kanske inte. Eftersom mina knän inte klarar av att springa men jag gärna (believe it or not) rör på mig, så har jag försökt mig på powerwalking. Men jag får så ont i ena höften och nedre ryggen. Undrar om det bara är ovana eller om jag går fullkomligt snett. Nå jag ska hålla på en stund till så får jag ju se vartåt det bär.

Nu ska jag surfa vidare på tatueringar...

2 kommentarer:

  1. vink vink!!! :

    http://fifi.mbt.com/default.aspx

    http://www.reebok.com/microsites/easytone_reebok/#/easyTone360

    SvaraRadera
  2. Ahaaa... Skulle dessa månne hjälpa?

    SvaraRadera