13 maj 2008

Update Update Update

Det börjar vara en stund sedan jag skrivit. Tiden har bara rusat iväg! Ska såhär snabbt berätta om några av dom största händelserna i mitt liv under den senaste tiden:

1. Avhandlingen är klar och inlämnad och godkänd och bedömd. Jag är riktigt nöjd med bedömningen faktiskt. Hade kanske inte så höga förhoppningar när jag lämnade in den. Visste väl nog att den skulle bli godkänd, men vitsordet hade jag nog ingen aning om.
Men jag är nöjd, mycket nöjd. Kanske jag t.o.m. kommer att binda in ett exemplar åt mig själv nu också. Och kanske en åt mamma.


2. Tenterna är godkända. I lördags tentade jag min sista tent! Fick resultaten redan natten till söndag och kunde då sova sött. Det tog nog en stund innan jag somnade dock, kände mig alldeles sprallig. Vilken känsla! Mitt i allt är man klar med allt vad skolarbete heter! Inga fler tenter, hemuppgifter, avhandlingar... Underbart.

3. Nytt jobb. Jag fick fast tjänst och började jobba andra maj. Samma företag, samma avdelning men lite annorlunda arbetsuppgifter. Det är skönt att ha det ur världen. Jag behöver inte oroa mig för jobbet nåmera. Nu oroar jag mig istället för när jag ska få min första semester...

Det ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar