26 maj 2008

Monday morning

Så var det veckoslutet över. Tiden går snabbt när man har roligt. Under fredagen var nog sambon och jag så duktiga så. Sambon tvättade bilen och jag städade. Tänk vad man kan om man bestämmer sig för det. På lördagen var jag och en kompis barnvakt åt mitt fadderbarn och hennes lillasyster. Det är alltid lika roligt att träffa hela den skaran. Barnen var så lugna att i ett skede var vi inte säkra på om det faktiskt fanns nå barn i huset. Det ni.

Igår blev det en tur på kära cykeln. Det gick sådär skapligt. Benen är i mycket bra form, men ryggen är det lite värre med. Ryggen och nacken verkar nog inte riktigt ha nåt intresse i att samarbeta med mig. Jag hinner cykla ca 15 km och då börjar jag känna av i nacken och sakta men säkert fortplanterar sig smärtan neråt. Men det blir aldrig riktigt värre sen. Det är en konstant smärta bara. Men 300 km är ju inte så långt... Nog ska det väl gå för sig. Som sagt. Vi tar det på talang mamma!

Idag är projektet att hitta en klänning. Usch.

1 kommentar:

  1. Kiitos lastenvahdille! Tytöt viihtyivät hyvin ja vanhemmat pääsivät hetkeksi vapaalle.

    Löytyikö juhlavaatteet?

    SvaraRadera