14 maj 2008

Se det snöar...

Alltså vilket väder vi har. Ena veckan kring +20 grader, igår snöar det... Globar warming, anyone? Hade tänkt mig ut på en ordentlig träningsrunda igår, men jag fick nog ge mig. Dels för att kroppen inte sammarbetade och dels för att det faktiskt snöade lite och blåste. Visst ska man strunta i vädret och bara cykla, men ibland så är jag inte riktigt redo för en sån utmaning. Men idag tar vi nya tag. Träningen har ju gått sisådär nu i vår. Jag har ju haft lite annat att tänka på. Men nu skulle det nog vara dags att satsa 110 %, om jag nånsin ska klara rundan. Men det blir roligt iallafall! Jag ska cykla med min mamma och jag kan tänka mig att man får diskuterat en hel del under de timmar vi trampar. Jag ser verkligen fram emot det! Men det må nu vara lite varmare i år än vad det var ifjol...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar