18 september 2007

Tuesday, I am fading

Det händer så mycket på en sån kort tid. På fredagen så var det jobb, grupparbete, frissa och subway som gällde. Det var en rolig men också jobbig dag. Känns som om att de flesta dagarna är sådana nu just. På lördag fick vi äran att vara på bröllop. OJ vad roligt det var! Så underbart god mat. Härligt sällskap. Vackert brudpar. Ja det var näst till perfekt. Söndagen var då lite lugnare. Mest TV och sånt som gällde. Pizza blev det också. Och godis.

Det är mycket skola och mycket jobb på gång nu just. Jag vet inte riktigt var hur och när. Sen händer det så mycket annat också som jag gärna skulle hinna med. Så känner jag mig småförkyld också. Ja. Allt ska man hinna med på en gång. Men det är väl bara i-landsproblem antar jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar