14 september 2007

Tiden rusar

Alltså jag förstår inte vart tiden tar vägen. Jag hinner inte mycket annat än jobba och studera och sova. Men förhoppningsvis lugnar det ner sig på jobbet snart.

Jag borde komma igång med min avhandling. Men jag vet inte riktigt hur eller var jag skall börja faktiskt. Borde väl nog göra upp nån typ av projektplan. Men det blir väl nog bra med detdär också kan jag hoppas. Sen går jag en ganska krävande kurs nu också. Det gäller att jobba mycket i den kursen för att förstå och få den godkänd. De e mycke nu.

Imorgon skall vi på bröllop! En av mina vänner gifter sig. Det ska bli så roligt! Jag har verkligen sett fram emot dethär bröllopet. Förra lördagen hade vi möhippa åt henne. Det var en verkligen lyckad dag måste jag säga! Vi skrattade nog oss igenom hela dagen kändes det som.

Finns det nån som kunde få fixat några timmar till på dygnet så skulle jag vara väldans nöjd? 28-30 h/dygn torde räcka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar