30 september 2007

Any given Sunday

Dagens ahaa!: Får jag inte mat blir jag otrevlig. Så är det.

Veckan som gått har bestått av 70 % grupparbete, 14 % jobb, 16 % sömn. Så känns det nu iallafall. Men första delen till grupparbetet blev inlämnat i fredags och skall presenteras nu på onsdag. Det ser jag inte fram emot. Men det är väl något nödvändigt ont. Veckoslutet har varit lugnt, relativt iallafall. Jag verkar ju vara sjuk nu igen. Jag har veckoslutsförkylningen. Inte roligt. Kanske inte troligt heller.

Pratade med syrran idag. Nästa år ska vi träffas har vi bestämt! Då blir det ett helt veckoslut med shopping och spa:ing å sånt. Det ni. Det ser jag fram emot. Här om nån helg ska jag och hälsa på Muoripippuri till Helsingfors. I'm looking forward to that! Tror nog sambon börjar protestera snart.

Så är det ju detdär med avhandlingen. Fastän jag inte gör något synligt åt den så arbetar min hjärna för fullt. Jag lovar! Jag ska nog ta mig tid, jag MÅSTE ju ta mig tid att riktigt sätta mig ner och planera. På riktigt. Jag ska!

Snart kommer Sissi. Yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar