3 september 2007

Idag

Först och främst. Stort grattis till mitt äldsta syskonbarn som har födelsedag idag!

Det betyder alltså att det blir kalas idag! Det ska bli så roligt att få träffa 60 % av syskonbarnen idag. Jag träffar dem alldeles för sällan.

Tenten i lördags gick väl nog sådär skapligt bra. Tror nog jag klarade mig riktigt skapligt bra. Jag hoppas verkligen att jag gjorde det iallafall! Börjar blir trött på dethär nu.

Idag var min första skoldag efter sommaren. Det var ju förstås trevligt att träffa folk å sådär. Men nu vill jag inte mera. Jag lovade (nästan iallafall) kanslisten att jag inte skulle hämta ut studieguiden nå fler år. Hoppas verkligen jag kan hålla det jag lovat. Jag börjar en ganska krävande kurs nu, och så ska jag ju förstås skriva på min avhandling. Hoppas bara jag hittar en bra rubrik ännu så då är ju allting bra...

Det blev en mycket trevlig lunch med en mycket trevlig kompis idag. Skönt att få prata av sig lite om allt och inget. Såna vänner är bra att ha. Värdefulla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar