24 juli 2007

Olika långa dagar

Konstigt fenomen dethär hur man uppfattar tidens gång. Igår tyckte jag dagen gick som i ett hujj! Idag har minuterna bara släpat sig framåt. Konstigt.

Jag har fått nån dille på böcker. Beställde nyligen 7 st böcker och så hade sambons mamma köpt en bok åt mig som jag nu håller på och läser. Det är så roligt med böcker! Jag vill bara ha mer och mer. Har väl lyckats bli en bokmal på "äldre dar". Men det är nog inte riktigt sant. Jag har nämligen alltid läst böcker. Har för mig att jag kunde läsa en bra stund innan skolan började. Måste ju ha varit tråkigt på modersmålstimmarna... Nåja. Jag väntar med spänning på att mina böcker skall hitta fram till mig.

Det är ju sådär ruskigt dåligt sommarväder. En solig dag per sju regniga ungefär. Jag lider litegrann med de som har semester. Men det finns ju inget dåligt väder osv.osv.

På tal om dåliga kläder så borde jag faktiskt bege mig ut på en shoppingrunda. Det börjar bli lite kris i garderoben. I lördags försökte jag mig på att stresshoppa ett klädesplagg. Det försöket misslyckades totalt.

Så har jag en blä-dag idag också.
Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar