10 juli 2007

Lite tid att skriva

Detta har hänt:

Jobbet: Förra veckan gick åt att kämpa med mellanbokslutet samt månadsrapporteringen. Arbetsdagarna var +-10h. Efter det orkade man inte så mycket annat än att ta det lugnt. Det är semestertider nu här på jobbet så jag känner mig ganska ensam när jag sitter här för mig själv.

Hemmet: Det börjar väl likna ett hem så småningom. Mattorna fattas och tavlor och sådant. Jag har beställt ett bord med min kusin som besökte Ikea i helgen. Men om de har kommit ihåg att köpa något bord så vet jag inte. Det lär väl märkas. Vi har lite brist på förvaringsutrymmen. Det verkar onekligen som om bostaden inte skulle ha plats för 3 (!) överlopps dataskärmar. Man undrar...

Livet: Jo tack bra. Känner mig dock lite småkrasslig. Jag är också trött mest hela tiden. Det kan ju förstås ha någonting att göra med att jag går och lägger mig alldeles för sent. Man borde ju lära sig. Men nej. Jag var på bröllop på lördag. Det magiska 070707. Bröllopet var fint. Så hade jag ju så trevliga bordskavaljerer, tack för det. Hade dagen till ära klippt mig också så nu har jag ganska kort hår. Eller kort och kort... Men sådär ja... kortare än vad jag har haft iallafall. Sen så har jag kommit på vad jag ska gravera in på min iPod. Och jag är så nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar