17 juli 2007

Låtom oss uppdatera

Vad har jag hunnit med då sedan vi senast pratade vid? Jo, jag har varit på jordenruntresa, ridit på en elefant, simmat med späckhuggare och spelat poker med en apa. Eller så inte.

Däremot så:

har vi haft besök av en liten söt tjej som kissade på golvet. Sissi heter hon och är den sötaste valpen som finns nu just.
har jag varit på mysiga promenader med min sambo. Igår utforskade vi stället där vi bor ganska genomgående. Härligt att bo så nära havet!
har jag varit på namnsdagskalas och beundrat fina tapeter.
har jag tryckt F5 ett antal gånger... men nu är mitt paket på G. Idag får jag min iPod.
har jag badat bastu. Skönt med egen bastu. Men varmt. (d'uuuh)
har jag jobbat.
har jag lyckats göra Stroganoff som smakade jätte gott! Tänk vad jag kan!
har jag fått ett nytt skrivbord.

och mycket mer. Jo, mardrömmar har jag också haft. Väckte t.o.m. min sambo med ett rop. Jaja. Men kanske det har lugnat ner sig i min hjärna nu så jag kan sova.

Det är så kallt här på jobbet annars! Sitter och småfryser hela tiden. Får gå ut ibland och värma mig. Uppochnervänt.

Jordgubbar vill jag ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar