12 februari 2007

Trött

Jag är inne i sån trött period nu just. Känner mig trött hela tiden. Jag är ganska säker på att jag inte sover tillräckligt. Eller jo, jag sover nog tillräckligt men inte djupt. Vaknar av minsta lilla ljud. Men visst. Jag borde koppla bort allt. Men det går tydligen inte. Sover med öronproppar för att få bort lite ljud. Men ändå vaknar jag av allt. Jobbigt. Snyft.

Vi fick våra nygamla soffor igår. Jag blir lika förvånad varje gång jag går om vardagsrummet och ser dem. Har inte riktigt blivit van med dem ännu. Men det kommer väl med tiden.

Har bokat resan till Vätternrundan nu också. Så nu ska det nog vara något ofantligt stort som ska hindra oss från att delta. Bara snön skulle smälta nu så kunde man kanske få tränat lite.

Känner mig trött, som sagt. Tror jag ska krypa ner i sängen en stund med min bok.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar