21 februari 2007

Brrrrr

Så har man blivit frisk då. Drog på mig nåt konstigt under helgen så jag fick feber. Men nu mår jag mycket bättre, tack. Fick mig t.o.m. iväg till skolan idag för att hålla en presentation. Presentationen gick riktigt bra också. Skönt. Jag är inte sådär väldans förtjust i att hålla presentationer. Sen när man inte är riktigt 100 % i skick heller så blir det inte så bra. Men nåjaa..

Veckoslutet gick bra. Jag fick träffa många människor. Sen fick jag skotta snö också. I mängd och massor. Hela söndagen skottade jag. Ojoj. Tur att man bor i lägenhet. Jag tappade lusten för att bo i ett egnahemshus. Men bara för en stund.

Det har som sagt kommit mycket snö, och kallt är det också. Riktigt ordentligt vinterväder. Skönt. Men jag vill inte ha snö alldeles för länge. Måste ha tid att cykla också. Kan bli kärvt att få ihop 1000 km innan mitten på juni. Men det ska väl nog gå, på ett sätt eller annat.

Mycket skolarbete jag borde få gjort. Och huvudet håller på att spränga. Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar