4 november 2006

Lördagkväll

Så var det lördag igen. Jag tycker veckorna går så fort. Men det beror tyvärr inte på att jag har roligt. Det beror nog mest på att man har en massa att göra. Har inlett ett nytt träningsprogram också för att få kroppen i skick. Får se hur det går. Känns tufft ibland men det ska väl nog gå bra får man hoppas. Men det är nog faktiskt ganska roligt eller jag vet inte.. Har som inte riktigt bestämt mig om det är roligt eller inte.

Lite tantvarning nu, men jag har faktiskt lyckats sticka en vante! Började nyss på med den andra men tror jag får börja om. Lyckades förstöra det redan på andra varvet. Hejja! Nåja. Man lär ju sig det också. Träffade min kusin här i veckan och hennes söta dotter, hon sa att hon inte fick flytta hemifrån innan hon kunde sticka ett par sockor. Jag har nog faktiskt en gång stickat ett par yllesockor. Tror jag gick på sexan.. Så jag fick också flytta hemifrån. Om sen sockorna hade nåt med det att göra kan diskuteras.

Snart är det jul och lillajul. Vad ska man hitta på då? Känner mig faktiskt ganska kass på att hitta på nåt för tillfället. Idag är det Halloween och jag har inte satt min fot utanföre dörren idag. Tragiskt. Nåja. Hoppas syrran kommer hit nästa fredag. DÅ blir det andra bullar! Får ju hoppas nästa vecka går snabbt då också...

Jo så klarade jag faktiskt en av de två tenterna jag hade för nån vecka sedan. Jag har inte fått resultaten från den andra tenten. Skönt att åtminstone ha en avklarad. Att det inte gick så värst bra behöver man ju inte prata om.

Have a spooky halloween!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar