30 november 2006

Oj...

...vad tiden går fort!

Idag är det många viktiga människor som skall firas. Den sötaste, min bror och mitt fadderbarn.
Imorgon är det igen kalas! Då fyller en tjej här i stan 3 år! Oj vad tiden går fort...

Jag har inte alls hunnit blogga nåt de senaste dagarna. Skolan har tagit för mycket utrymme. Tisdag och onsdagkväll så hade jag dock lite ledigt. Så tisdagen spenderade jag med att kolla på tv! Så givande... Men igår var jag med två av mina vänner på "kaffe". Vi försöker vara en gång i månaden på "kaffe". Men ingen av oss dricker just kaffe. Men roligt har vi iallafall. Tror vi har hittat vårt stamställe också. Men flickorna vågar inte gå dit utan mig.

Blir att spendera några timmar i skolan nu igen. Jag skulle nästan hellre vara i skolan från morgonen än från 12 till sena kvällen. Men sånt är livet. Bara att tacka och ta emot.

Så vill jag ha tentresultaten också! Väntar med spänning. Men har på känn att det kanske inte gick så bra som jag hade trott. Vilket ju inte är så bra då. Men det finns ju omtenter...

Behöver skjuts norrut imorgon kväll sent nångång. Anybody?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar