14 juni 2006

Sommaren

Igår var det ju så varmt och skönt. Min kusin och jag satt på en terass uppe 9 våningen och njöt av solen. Sambon jobbar kvällsskiftet denhär veckan så han är borta mellan 15-23 varje dag. Känns lite jobbigt eftersom jag jobbar mellan 8-16. Så det blir en liten pratstund på kvällen när han kommer hem. Men snart är det veckoslut! Hoppas solen skiner så man kan vara ute. Men det blir ju till klädkris då också. Jag har nämligen inga sommarkläder! Jeans är typ de byxor jag har på mig hela tiden. Ni kan ju tänka hur skönt det är när det är +30 där ute.

Mamma och pappa skall cykla Vättern rundan nu under veckoslutet. Det blir en sträcka på sisådär 300 km. Jag förstår inte varför någon gör det frivilligt. Det är inte SÅÅ roligt att cykla. Eller kanske det är? Jag har inte cyklat på hur länge som helst eftersom min cykel är sönder... Det är iofs ganska lätt åtgärdat men jag har bara inte fått det fixat. Men jag ska!

Syrran ska med sin familj ut och köra i Europa. Dom åker iväg nu på fredag. Det jag är mest avundsjuk på är att de får träffa min farbror med familj i Belgien. Jag har så länge velat resa iväg dit men det blir som aldrig av riktigt. Men jag ska! Det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar