12 juni 2006

Solen skiner solen skiner

Vilket härligt väder alltså! Tänkte inte komma mig in tillbaka efter lunchpausen. Det är så skönt med lite sommar och sol. Vi behöver det.

Helgen var också fin. Igår var det speciellt varmt. Jag passade på att hälsa på min guddotter Eveliina och där fick man sitta ute på terassen och ha det skönt.

Nu har ju fotbolls VM börjat också. Jag är fortfarande av den åsikten att man skall se på fotboll live och inte på tv. Fotboll tycker jag är sådär lite tråkigt om man måste se det på tv. Är man på plats så är stämningen ju absolut mycket bättre än i tv-soffan. Så är det väl men alla sporter.. men framförallt fotboll. Fotboll är sån sommargren när man skall sitta i solen och se på när andra spelar. Så är det. Jag har inte valt något favoritlag ännu.

Vi är inne i sån beställa-via-nätet period nu just. Så känns det iallafall. Vi beställde förra veckan någon typ av mag-/ryggtränare som vi väntar på. Idag beställde jag byxor och nån tröja som jag väntar på. Får se hur snabbt allting kommer fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar