25 september 2011

Söndag

Dagen blev något väldigt lyckat fastän jag befarade det inte skulle bli så när vi sov så länge. Några nyinflyttade grannar kände för att festa till det lite igår. De bor inte ens i samma trappa som vi men basen de spelade hördes väldigt bra inne till oss. Jag vet inte vad som är värre. Att de spelade så extremt dålig musik, att musiken hördes ner till oss eller det faktum att dethär huset har så tunna väggar att man hör från ett trapphus till ett annat vad som är på gång. Nåväl.

Jag tror vi har gått ca 10 km idag. Åtminstone känns det så i benen just nu. Men vi avslutade promenaden med en mycket mycket smaklig måltid på en kinesisk restaurang där vi inte ätit innan. Jag åt till och med en rätt som innehöll banan! Kan ni tänka er?! "Bananas are for monkeys" är liksom mitt motto.

Dock känner jag mig lite orolig för morgondagens vägning. Förra måndagen hade jag ju gått ner 1,5 kg från ursprungsvikten, men jag skulle väl inte vara så värst förvånad om jag gått upp 2 kg nu istället. Jaja. Nya tag. Inte skall vi ge upp här inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar