18 september 2011

Söndag

Usch jag tror nog faktiskt hösten är här nu. Men det var ju ändå ganska väntat. Vet ni hur många dagar det är kvar till jul? Lika bra att inte tänka på det. Får se hurudan jul det blir iår. Vet aldrig var man spenderar sina jular nu för tiden. Ifjol var vi på Åland.

Jag har enormt ont i mina magmuskler. Egentligen är det ganska skönt eftersom jag då vet att de har fått jobba, then again så är det inte kul att få kämpa för att komma upp ur sängen. Allting har sina för- och nackdelar.

Dagens program blir väl lite tedrickande, handlande och en promenad. Jag känner att jag kanske behöver ett par nya höststövlar, men jag vet inte hur jag skall kunna motivera det köpet och övriga i mitt hushåll... Några tips?

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar