21 januari 2011

Veckans tänka på

Ingen är så blygsam att han inte gärna hör beröm
-Anonym

Fredag igen, underbart kan jag tycka. Som vanligt är det min favoritdag. Jag har just ätit lite mat och nu sitter jag och känner att jag faktiskt inte behöver göra så mycket mer idag. Om man bortser från att leta bostad...

Jag läser för tillfället boken "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Väldigt rolig bok. Precis på den nivå som jag orkar läsa nu just. Jag skrattar nog nästan vid varje sida faktiskt.

Det känns lite tomt nu just. Har kanske inte så mycket att berätta? Trevlig helg allesammans. Jag återkommer när jag känner för det.

2 kommentarer:

  1. Farbrorn i syd23/1/11 01:56

    Hej på dig!
    Jag skall sända ett e-mail.....

    SvaraRadera
  2. Hej Farbror! Jag skall svara på ditt e-mail!

    SvaraRadera