25 september 2010

Such a rainy day

Det regnar och är mörkt. Välkommen hösten! Just nu tycker jag det känns riktigt mysigt med sådant ruskväder, men när det hållit på i nån vecka så börjar man längta efter snö... eller sommar. Beroende på åt vilket håll man är lagd.

Jag läste färdig Stephen Kings "Att skriva" boken idag. Mycket lärorikt. Han skriver bra den mannen. Jag äger bara en bok av honom, men har läst flera. Filmerna vågar jag mig inte riktigt på faktiskt. Men jag borde väl se Carrie, alla har väl sett Carrie. Utom kanske Liza då... kanske?

Tror det blir att ta itu med något så intressant som städning idag. Sen skall det handlas också och sånt. Vanlig lördagsgöra. Tror det kanske blir film ikväll också. Vampyrfilm! Spännande.

Ingen har ju missat Idol nu, visst? Elin och Geir gick vidare! Fint. Usch. Nu dricker jag nog en tekopp och sedan tar jag itu med städandet. Sen så skall alla hejja på syrrans man som springer Lidingöloppet idag.

3 kommentarer:

  1. Menar du mig? Jag har faktiskt sett Carrie, den är VÄLDIGT overrated på scary-planet alltså. Filmen är nog bra men den är inte så scary på 2000-talet längre... :) Du kan absolut kolla den!

    SvaraRadera
  2. Den är mera sorlig och obehaglig än scary. Har du läst den kanske? Den handlar ju om mobbning...

    SvaraRadera
  3. Jo jag menade dig och jahaa, jag trodde den skulle vara sådär jätte mega scary... Då ska jag kolla den nångång... nästa år?

    SvaraRadera