18 september 2010

Nätastrof!

Tänk vad bortskämd man kan bli. Vårt internät är sönder. Eller egentligen inte, för då skulle jag ju inte kunna skriva detta. Men det trådlösa internätet är sönder! Jag kan inte skriva blogg vid köksbordet eller i vardagsrumssoffan längre! Katastrof! ... eller hur det nu var.

Eftersom jag var krasslig här tidigare så har jag legat lågt med tränandet, men imorse kände jag att jag bara måste ta mig till gymmet. Så då gjorde jag det. Effektiv som bara den! Nu är jag så slut i kroppen så jag vet inte hur jag skall vara. Men det är smällar man måste ta.

Så har syrran födelsedag idag! Hurra hurra! Hela min familj har födelsedagar på hösten. Med familj i detta avseende menar jag mamma, pappa, syster och bror. Sen om jag utvidgar min familj med alla syskonbarn och svägerskor och svågrar och sambor så då är vi nog utspridda över hela året. Så nu vet ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar