9 augusti 2010

Semester

Nu har jag en vecka och två dagar semester. Skönt! Jag har inga direkta planer för semestern. Vilket är ganska skönt. Förra semestern gick ju helt åt att resa. Vädret är ju kanske inte det bästa, men det gör inget. Kanske jag får gjort nånting här hemma då istället. Jag vet av flera skåp i detta hem som borde få sig en ordentlig genomgång.

Jag inleder ett nytt träningsprogram på gymmet denhär veckan. Som tur har jag sambon som kan leda mig genom övningarna. Jag är själv inte så bekant med allt på gymmet. Jag kämpar lite med självförtroendet på gymmet. Känns som att jag inte alls kan nåt och alla andra är så proffsiga. Men jag måste väl försöka skaka av mig den känslan och bara träna på. Jag har ju lika stor rätt att vara där som vilken annan som helst.

Nu skall jag fortsätta njuta av min första semesterdag och diska! Åååå va spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar