28 juli 2010

Hej alla tomtar

Tiden bara rusar iväg! Snart är det ju höst jue! Men innan dess så har
jag ju förstås semester. Det skall ingen våga glömma bort. Som sagt så
blev det lite minisemester i helgen eftersom vi var på besök hos
sambons föräldrar och där om någonstans så kan man slappna av. Hörs
inte ett ljud nånstansifrån! Fantastiskt! Jag vill alltid ha det så!

Annars så händer det väl inte så mycket. I måndags träffades jag två
skojiga kompisar lite sådär snabbt. Jag följer ju en lite striktare
diet nu så jag avstod från eventuella matrestaurangsbesök, men det
gick bra iallafall. Det går ganska bra med dieten, tackar som frågar.
Min mage har reagerat positivt! Sådär innifrån alltså. Utåtsett är den
nog likadan. Men jag mår bättre helt enkelt. Bra så.

Bilbytestankar går jag (vi) i fortfarande. Men har inte fått nåt till
stånd ännu. Jag meddelar väl nog sen när vi slår till! Det är inte
lätt. Eller kanske det är lätt, men jag bara inte kommit på det ännu.

Nu till veckoslutet blir det bröllop! En av mina goda vänner gifter
sig. Det ska bli så roligt att få vara med! Jag har inte ens några
klädbekymmer längre, allt är fixat för min del. Värre är det med
sambon, men nog ordnar det sig väl.

Idag står powerwalk 60 minuter på schemat. Man kan ju önska att regnet
lyser med sin frånvaro under den timmen. Pretty pleeease.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar