21 juli 2010

Diet

Jag har inlett en 4-veckors diet. Jag har hållit på i 3 dagar och jag
är hungig! Men det ska man tydligen vara, det hör till. Men inte är
det ju någon trevlig känsla. Kroppen skriker efter kolhydrater, ganska
hemskt egentligen. Men vi får se om det ger resultat. Jag har också
ökat på min träning sådär smått så summan av allt blir väl bra.

Vissa har ju semester men jag sitter snällt på jobbet och försöker få
någonting gjort. Det går väl sådär. Fick nyss ett meddelande från
Öland där några ligger och njuter i gräset. Såg härligt ut! Men snart
har jag lite mera semester och till veckoslutet så blir det en
minisemester norrut. Roligt!

En ny bil står på shopping-listan nu just. Min söta lilla Golf har väl
nog sett sina bättre dagar. Nu är det väl dags för en större och mera
vuxen bil, eller något sådant ditåt. Men det är inte lätt att hitta!
Eller nej, bilar hittar man ju nog, men en som faller inom budgeten är
det värre med.

Jag verkar inte gilla röda bilar. Finns det någon som gillar röda
bilar? Som riktigt röda. Tomteröda. Någon?

2 kommentarer:

  1. ...hmm jag har ju den tredje röda Golfen nu, så..

    SvaraRadera
  2. Ja just det ja! Haha, det hade jag ju glömt bort. Men dina golfar är ju fina. Kanske du skulle vara intresserad av en blå också...

    SvaraRadera