7 februari 2010

The Sunday

Jag trotsade vädret igår, och det gick väl sådär. Man blir väldigt trött av att vara på helspänd hela tiden när man kör. Men det gick bra. Kalaset var trevligt som alltid och jag åt alldeles för mycket av allt det härliga som bjöds på. Hemresan gick fint också. Så vet ni det.

Skönt med söndag så får man vila upp inför veckan som följer. Idag är det superväder också med sol och ca -3 grader. Söndagar spenderas också oftast i nära samarbete med tvättmaskinen.

Vi såg på en film igårkväll, "The Village". Lite väl skräckis för min smak, jag är inte lika tuff längre. Men filmen var väl helt okej, men jag vet inte riktigt hur den slutade. Eller jag vet hur den slutade, jag var vaken för en gångs skull, men jag förstod inte slutet riktigt. Skall dom forsätta med det eller inte? Nån som vet?

Nu blir det ett Dexter avsnitt och sen måste jag studera lite italienska. Jag har slarvat med det på sista tiden. Ciao!

2 kommentarer:

  1. me like thii layout! :) har dom (blogger) kommit med nya? eller har du gjort den själv?

    SvaraRadera
  2. thank juu. Om man googlar på blogs och layouts så får man en massa träffar, t.ex. www.bloggerthemes.net. Check it out :) Jag är inte helt säker på att denhär är den jag vill ha, men roligt att testa nya.

    SvaraRadera