6 februari 2010

Falla i glömska

Jahapp. Har ju nästan glömt bort att jag har en blogg också. Ska försöka skärpa mig litegrann sådär. Jag vet inte om avsaknaden av text är pågrund av att ingenting händer så att jag inte har något att berätta, eller om det beror på att det händer så mycket att jag inte har tid att berätta. Nåja.

Det har varit en väldigt intensiv period på jobbet nu just. Först var det årsbokslutet och sen var det att försöka förbereda sig på detta år och dess rapportering. Mycket som har förändrats. Men nu är årets första rapport inlämnad så nu kan man kanske kanske slappna av litegrann iallafall.

Idag skall jag på 4-års kalas. Ett av mina gudbarn fyller år. Det blir lite spännande att trotsa vädret vi har (kolla Lizas blogg). Men jag har ju min razergolf, så nog ska det väl gå bra.

Skall strax ta mig iväg till butiken också. Dels för att köpa en present åt en 4-åring och jag har ingen aning om vad det kunde vara. Vad är liksom "in" nu för 4-åringar? I have no idea. Men jag skall utföra lite detektivarbete så blir det väl nog bra.

Ha en bra lördag!

1 kommentar:

  1. Uhh, Village. Den va lite creepy även om fast man sedan visste vad som gällde då dom väl var ute i skogen... Totally liking your new layout! Kram!

    SvaraRadera