3 december 2009

Ojoj

Jag måste erkänna att jag nog faktiskt skäms lite nu. Vågar inte ens se när jag senast har uppdaterat här. Det är inte för att det inte skulle ha hänt nåt, utan det beror helt enkelt på att jag inte haft tid! Jag har bara jobbat och jobbat. Och när jag inte jobbat så har jag städat, diskat, gjort mat, tvättat.. ja ni vet detdär vanliga. Sen så lägger jag mig tidigt för att nästa dag orkar jobba. Så mitt liv ser lite ut så nu just. Men snart är det ju jul, då måste jag nog passa på att vila (läs: bli sjuk).

Som sagt, jobbet kräver massor nu just. Men jag klagar nog inte. Jag tycker det är jätte intressant egentligen. Härligt med utmaningar tycker jag faktiskt. Men trött är jag ju förstås, vilket kanske inte är så lyckat. Men men. Livet ger, livet tar.

Nästa vecka blir förhoppningsvis lugnare *peppar peppar*. På måndagen skall jag ut och äta med min kompis som nyss blivit mamma och på fredag har vi lillajulfest med jobbarkompisar. Så det är mycket att se fram emot. Borde hitta några kläder också till julfesten.

Idag är det ju torsdag, som brukar betyda Harpers Island, men inte nu längre. Avslutningen såg vi förra veckan. Så nu borde man hitta på nåt annat att göra på torsdag kvällar än att se på tv. Hmmm...

Jag vill ha snö och ljus och sånt. Jag är så less på mörkret!

1 kommentar:

  1. dålig sista avsnitt... men trots det bästa tv-program 2009!

    SvaraRadera