22 oktober 2009

Torsdag

Jaha. Då var den arbetsdagen över. Ingen dag är den andra lik, måste man väl säga. Men väl så. Kunde ju bli tråkigt annars.

Igår blev det italienska studier, alltid lika trevligt det också. Man lär ju sig nåt hela tiden nog, men jag vågar ändå inte riktgit ta steget och prata lite italienska med de italienare som finns på jobbet. Men kanske någon dag. Måste bara få lite mera italiensk självförtroende först. Mest rädd är jag för den situationen att jag börjar prata lite, ni vet sådär hälsa å så, och då tror de att jag faktiskt kan nåt och börjar rabbla en hel massa. Det skulle kännas lite sådär halv dåligt.

Ikväll är det väl inte så stora planer. Jag borde egentligen ta mig till en stor supermarket och lämna tillbaka en produkt som var fel, men jag känner mig lite lat så det är inte sagt att det blir av. Klockan 21 sitter jag framför tv:n iallafall, det är säkert. One by one...

2 kommentarer:

  1. Uuuuh, absolut bäta tv-programmet just nu!!! my favourite. Har du hört låten på tv-reklamen: killing time!? Har träffat pojkarna som spelar! :D super!

    SvaraRadera
  2. Jo alltså serien är superb! Men jag skulle ALDIRG våga se ett avnitt utan min sambo på famnavstånd.

    SvaraRadera