30 oktober 2009

Fredag = Idol!

Äntligen fredag! Snart är det dags för idol. Liza, är du vaken? Blir verkligen spännande att se hur det går idag med Las Vegas temat. Innan det skall jag nog faktiskt iväg till affären och köpa nåt gott. Efter veckan som varit så är jag värd det! Slutdiskuterat.

Veckoslutet för övrigt lär väl bli ganska lugn, hoppas jag. Kära grannar, jag vill inte vakna av Sing Star nåt nu. Deal?

Ja och kära cyklande kusin, jag undrar om din postlåda håller på att svämma över och sen vill jag berätta att du var i mina tankar igår när jag försökte fixa bakdäcket på min cykel. Bara så du vet.

Nu lyssnar vi på lite Beastie Boys tycker jag och sen så blir det Idol!

3 kommentarer:

  1. Haha! Tack jag var vaken jo! Hela Idol igenom (minus röstningsresultatet)!
    :)

    SvaraRadera
  2. Hepp! Postlådan var under kontroll, men bra tänkt! jag tänkt jag sku ha gett dig uppgiften men mor & far hade vägarna förbi..! Hur gick det med bakdäcket?
    E btw i Vasa denna veckan så kanske ja sku titta in..:? :)

    SvaraRadera
  3. Lenni: Du tittade in och det var ju hur roligt som helst! Mera sånt!

    SvaraRadera