20 oktober 2009

Annars sådär

... så mår jag nog riktigt bra också. Sitter nog inte bara och YouTubar heller, fast ni säkert tror det. Jag jobbar lite också ibland. Har lite nya utmaningar på kommande på den fronten också. Ska bli spännande att se hur det går med det. Sen har jag träffat en av mina vänner "hemifrån". Alltid lika roligt det. Sen har jag hunnit ha bilfeber, husfeber, resfeber... men har inte babyfeber faktiskt. Det får nog de andra sköta om.

Nu tänkte jag göra varm kakao åt mig OCH en smörgås med gotler korv och så ska jag se på äntligen hemma och sen ska jag sova till House. Vilken kväll!

2 kommentarer:

  1. Såg tungt ut i uppförsbacken* igår... :) hann tyvärr inte vinka (eller veva ner rutan och ropa "Heja, heja, kämppa, kämppa!!")
    *siwa och vasa elektiska backen

    SvaraRadera
  2. Haha! Tror det såg värre ut än det var faktiskt. Det måste ha varit strax efter järnvägen kanske? Mina växlar strulade så jag kunde inte växla ner nåt utan fick trampa allt jag orkade istället, gick nog det också. Men visst kunde du ha hejjat på lite. Gör det nästa gång! Lova!

    SvaraRadera