4 september 2009

Lite uppdatering

Nu är sommaren slut och då är det slut på slappandet. I måndags inledde jag roddspinning säsongen. Jag har slarvat med det under sommaren. Fast jag måste skylla lite på dem också för de hade stängt i juli. Nästa vecka inleder jag mina italienska studier, så nu är kvällarna räddade en tid framöver. Eccellente! Ska bli roligt att studera lite nu igen.

Denhär veckan har nog gått i ett hujj! Kan inte förstå att det är fredag nu redan. Nyss var det ju måndag. Men jag har haft nånting för mig varje kväll. Men ikväll är det inga planer. Då ska jag bara njuuuta. Lite fredagsmyys går alltid hem. Ja och sen så skall jag ju till frissan också!

Ha ett trevligt veckoslut evribadi!

2 kommentarer:

  1. Ja, det var nog så dags på för en uppdatering, slarvöra! ;)
    Vi måst ta en kaffe nån dag då, så jag får se ditt nya hår! :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Kaffe absolut! Håret förändrades nu inte så mycket, lite mera uppklippt bara. Ha det bra!

    SvaraRadera