20 juli 2009

Skojigt veckoslut

Vilket veckoslut alltså! Har inte varit sådär förkyld någonsin och haft det sådär roligt, som jag haft det. Jag har träffat så många underbara människor, haft viktiga och betydelsefulla diskussioner. Blivit lite klokare faktiskt. Börjat förstå.
 
Jag har fått umgås med mina föräldrar, farbröder och fastrar, och det är alltid fest. Träffat kusiner och hundar och katter. Det har hänt en massa! Känner mig nästan alldeles snurrig. Men bara nästan. Mest av allt är jag så glad att jag fått träffa alla och få spendera tid med dem. Det känns bra. Sådär på riktigt. Liten wake-up call. Måste göra det mera ofta.
 
Förkylningen börjar lite ge med sig nu. Lite. Jag har en väldigt irriterande hosta dock som jag gärna skulle bli kvitt tills nästa veckoslut. Då blir det hålligång igen! Härligt med sommar! Och snart har jag ju semester igen. Ojojoj. Bara några (9) arbetsdagar kvar.

1 kommentar:

  1. Och en semester har du verkligen förtjänat! Själv har vardagen börjat för mej igen, på gott och ont! Skönt med lite rutiner igen, tråkigt med tidiga morgonar...that´s life! :D

    SvaraRadera