13 juli 2009

Skäms

Ja man får väl nog skämmas lite nu. Har inte riktigt fått till stånd att uppdatera. Halva juli har ju gått snart!

Jobbet rullar nu på som vanligt. Många är ju på sin välbehövda semester. Jag måste ju förstås jobba så att företaget hålls stående (intalar mig att jag faktiskt är så viktig). Men i augusti är det min tur! (om någon missat det) Jag har åtmistone planerat in ett veckoslut då jag ska hejja på Liza när hon springer omkring. Men annars så har jag inga stora planer. Sambon jobbar ju så jag får semestra för mig själv.

Veckoslutet inleddes med ett glas vin hos kusinen och hans sambo, trevligt! Årets första åskväder fick vi också uppleva och så fick jag ju träffa nya Ålandsbabyn. Han var nu kanske inte så pratsam. Men ack så söt ändå.

Nästa veckoslut så får jag träffa farbror som kommer hit från Belgien! I can't wait! Så bara jag orkar jobba nu i några dagar till så blir det säkert ett trevligt veckoslut!

Nu ska jag diska tror jag... Och kanske plantera lite luft i bildäcken.

3 kommentarer:

  1. Du ska ha ett ritkgit skönt veckoslut du med! Ha så kul med morbrodern! :D

    SvaraRadera
  2. Hälsa Folke!!! Myki Myki hälsningar från TTT. :D

    SvaraRadera
  3. Liza, tack men farbror var det denhär gången :)

    M.Pippuri, ja det ska jag! Ska bli så roligt att få träffa honom! :)

    SvaraRadera