15 mars 2009

söndagsblogg

Söndag, och så var det slut på den veckan. Bilbatteriet blev bytt så nu startar racerbilen som aldrig förr. Tänk att man orkade kämpa med det så länge. Borde nog ha köpt nytt batteri för något år sedan.

Det mest intressanta denhär veckan var ju förstås visdomstandsoperationen. Det gick bra. En tand fattigare är jag. Nu har jag dock ganska hemsk värk som säkert ligger i några dagar ännu. Men det finns ju värkmedicin. Det hjälper.

Igår var ganska händelserikt. Mina föräldrar hälsade på så jag var ut och åt lunch med dem. Sambon stannade hemma för att läsa på tent. Han har inte många kvar nu. Härligt så. På kvällen var det färdigläst och vi for på en kvällsvisit hos kusinen som blivit utexaminerad i fredags. Fest.

Nu känner jag att det skulle vara dags att börja planera följande resa... Att jag aldrig kan nöja mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar