28 mars 2009

Lördag

Idag måste jag faktiskt skryta lite på mig själv. Jag har varit riktigt duktig! Jag har städat städat städat städat, så nu har vi det så fint! Man blir helt klart på bättre humör då man har det fint omkring sig. Tänkt att jag haft ro att städa, även om jag har min söta samsung här. Den har nog fått vara med lite på ett hörn också. Sådär som sällskap.

Något annat roligt som hänt idag är ju att Anna-Leena har födelsedag! Stort grattis! Jag var dit på kalas ikväll, var sista gästen... Skäms lite för det. Men jag fick se nåt som ingen annan fick se! Nämligen mitt fadderbarn Eveliina tappade sin första tand! Vilken upplevelse! Tänk att jag fick se det. Härligt. Hoppas tandfén hittar fram inatt...

Jag grubblar en del i bostadsköp. Men jag ska grubbla lite tyst för mig själv innan jag skriver mer om det...

Nu ska jag fortsätta se på Babben & co och lyssna på när sambon är i bastun. Jag tror han har det bra.

1 kommentar:

  1. Sankari kiittää! Oli jännittävä ja muistorikas loppuhuipennus. ;) Neiti sai unen nopeasti, hammaskeijun odotuksesta huolimatta.

    SvaraRadera