11 januari 2009

Mitt 2008 quiz

Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut?
Såg en American Football match.

Fick några av dina vänner barn?
Min bror fick, räknas det?

Dog någon i din närhet?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Sverige, Belgien, Luxemburg, Tyskland, Holland, England.

Vad skulle du vilja ha 2009 som du saknade 2008?
Ett hus... Man får ju drömma, visst?

Vilket datum från 2008 kommer du minnas, och varför?
30 maj för då fick jag mitt betyg.

Vart tog det mesta av dina pengar vägen?
Resor tror jag...

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2008?
Oj. Det vet jag inte faktiskt? Kommer inte på någon speciell låt.

Vad önskar du att du hade gjort mer av?
Ringt mina vänner mera.

Vad önskar du att du hade gjort mindre av?
Ätit ute.

Hur firar du nyårsafton?
Den firades hemma med min sambo.

Blev du kär under 2008?
Jag var kär hela 2008.

Vilken var den bästa boken du läste?
Bästa? Oj. Alltså jag vet faktiskt inte. Jag läste många bra. Många som berörde.

Bästa filmen?
Jaha. Vad ska man svara här då. SATC?

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag spelande Super Mario och så var jag (och sambon) ut och åt.

Hur skulle du beskriva din stil 2008?
Min stil? Jag har väl ingen stil egentligen. I just go with the flow.

Hur höll du dig från att bli galen?
Tja. Vad ska man säga. Körde bil, rörde på mig, bankade huvudet i väggen. Näe, skämt åsido. Vet inte riktigt. Andades.

Vilken kändis/offentlig person beundrade du mest?
Beundrade och beundrade. Men jag lyfter på hatten åt Barack Obama.

Vilken politisk fråga gjorde dig upprörd?
Snusfrågan. Eller den upprör min sambo så då upprör den mig.

Vem saknade du?
Vem? Kanske min barndomskompis då.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Brolle. Fnitter. Fast min fysioterapeut ligger också högt på listan.

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2008.
Det går om man vill och kämpar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar