18 januari 2009

Det nya året

Ja det blev tydligen lite mycket historia där i föregående inläggen. Ska väl ta nya tag och fokusera på det nya året. Året har börjat bra. Vi tog emot det nya året här hemma. Skönt så. 31.12. var ju en vanlig arbetsdag för mig och likaså skulle jag tillbaka 2.1 så vi ville nog inte åka iväg nånstans.

Året har som sagt börjat bra. Jag har ju jobbat som vanligt. Sambon har kämpat på med det sista nu inför examen. Han är så duktig! Jag försöker hjälpa så gott jag kan.

Jag har försökt motionera lite mer aktivt nu också. Försöker vattenjogga en gång i veckan och så är jag på roddspinning en gång i veckan. Nog är det ju bara så att man mår mycket bättre bara man får röra på sig!

Ser fram emot två resor här inom en snar framtid! Först blir det en resa med min syster och systerdotter. Det ska bli roligt att få skämma bort systerdottern lite. I februari blev det en härligt get-away helg med sambon. Hotell och flygbiljetter är beställda. Det ska bli så roligt! Bara man orkar jobba lite nu så har man ju mycket att se fram emot.

Snart är det vår också. Nåja.. snart och snart. Men det känns som att det händer så mycket roligt nu under första delen av året så vi mitt i allt har våren här.

Nu ska jag forstätta hjälpa sambon lite. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar