1 november 2008

Systerhelg: Åland-Stockholm

Föregående helg var syrran och jag på systerweekend. Vi hoppade på båten på torsdag kväll som tog oss till Åland. På båten hann vi bland annat njuta av lite (mycket) buffé med lite (enormt mycket) räkor. Det var så gott och så roligt! Vi strandade på Åland under natten där vår privatchaufför kom och hämtade oss. Vi fick bo hos våra goda vänner i deras nya hus. Och ni kan ju tänka er hur husbiten jag blev... igen. Suck. Men det jag definitivt är övertygad om är, att det inte får ta lika länge tills jag nästa gång besöker Åland och att jag skall besöka stället på sommaren också. Då lär det vara livat. Vi tog båten över till Stockholm på lördag morgon... Det blåste lite (för mycket!!!) Men med rätt medicinering så gick det ganska bra. På lördagen gjordes Stockholms gator osäkra. Shopping shopping shopping! Men ja. Jag kom nog bara hem med en jacka. Men snygg är den! If I say so myself. På kvällen blev det en god middag och sen musikal med Brolle! Häärligt! Det var ett underbart veckoslut med många skratt! Tack för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar