17 augusti 2008

Ooops!

Inte mycket man kan kalla uppdatering här riktigt. Men nu är sommaren slut. Kanske jag har tid att uppdatera mera då? Jag betvivlar...

Hmm... Svårt att summera vad som hänt under den senaste tiden. Det har varit Nintendo WII, sommarteater, bostadsmässa, tatueringar, diggiloo, grillfest, dop... ja sånt. Ja å så testade vi detdär nya lunchstället här nära oss och det var en hit! Superbt. Sen har det ju varit en massa jobb också. Varje vardag, kan ni tänka er. Jag läntar så till nästa sommar... För då blir det semester. Och ojojojojOJ vad jag ska semestra. Men det är ju en lång vinter ännu framför oss. Hösten har tydligen kommit också. Jajja. Så kan det gå.

Men puss på er mina vänner. Jag skriver mera när inspirationen infaller. Just nu ligger tankarna mest å gror. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar