23 augusti 2008

Lördag

Vilken härlig lördag det har varit! Första på länge som man egentligen inte har haft några "måsten". Vi steg upp ganska tidigt, var på stan en liten stund å sen har vi bara varit hemma och tagit det lugnt! Alltså perfekt!

Igår var det en av mina goda vänners examensfest. Det var så roligt att få vara med på festen och att få fira henne! Tyvärr har sambon skadat ryggen, så han var tvungen att stanna hemma. Men jag var glad att jag fick delta. Jag började nästan själv lite ångra att jag inte ställde till med fest när jag fick min examen... Men jag skulle nog inte helt enkelt ha orkat med det då. Men nu skulle jag göra det. Undrar vad man kunde fira? Ideér?

Jag har bastun på gång och ska snart besöka den. Härligt med slappa lördagar! Men snart är OS slut... det stinger nästan lite i hjärtat. Men bara lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar