22 januari 2008

Vilken yra

Ojdå vilken snöyra. Det var riktigt konstigt att gå till jobbet idag då det snöade. Äntligen kanske man borde säga...
Jag var och pratade med min handledare idag angående avhandlingen... Jag blev nog lite klokare. Det krävs nog att nån säger lite sådär svart på vitt ibland. Tycker jag själv bara skriver så grått... Eller ibland tappar jag tråden lite. Men oj vad stressad och frustrerad jag är. Märkte det när jag pratade med honom. Blev bara frustrerad då jag inte riktigt själv visste vart jag är påväg. Nåja, det kan väl typ bara bli bättre. Men jag är nog stressad... Ska försöka hålla mig bort från jobbet nu i två dagar så kanske jag kommer igång bättre med skrivandet nu när jag fått lite nya kommentarer.

Nu är det säsongavslutning av Prison Break som gäller. Yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar