21 januari 2008

Måndag

Det är ju skönt med måndag. Visst? Nähe. Det tycker nog inte jag heller. Jag undrar nog vad det beror på men jag är övertrött hela tiden. Så fort nånting smått går emot mig så känns det som om allting går snett. Men så är ju inte fallet. Får nog flera gånger om dagen tänka på att jag faktiskt har det bra och att det finns saker som inte är så jobbiga, faktiskt största delen av mitt liv är ojobbig. Men ni ska se att det blir bra. Det brukar alltid lösa sig på nåt sett iallafall. Bara att kämpa kämpa.

Det som är väldans positivt e ju att det är lite på köldgrader nu just. Kanske snön hålls kvar denna gång. Hoppas hoppas hoppas. Det var riktigt skönt när det knep i kinderna när jag gick till jobbet idag.

Ska ta itu med mitt tränande idag igen. Måste få bort några kilon. Pakko mikä pakko. Ska ta itu med det nu. Faktiskt. Hejja jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar