15 oktober 2007

“Sometimes it pays to stay in bed on Monday, rather than spending the rest of the week debugging Monday's code”

Så var det måndag igen. Veckoslutet var hektisk, intressant och jätte rolig! På fredag hoppade jag på tåget som tog mig till Muoripippuris. Jag försökte få lite skolarbete gjort på tåget men det gick ju nu kanske inte sådär jätte bra om jag ska vara ärlig. På fredagkväll träffade vi en gammal kompis som jag inte träffat på 6 (!) år! Tänk vad tiden går! Lördagen var en shoppingdag! Men saldot blev väl nog inte så bra. Jag hade faktiskt tänkt köpa lite mera. Men tja. Finns det inte så finns det inte. Lördagkväll åt vi gott och satt upp och babblade halva natten. Eller hela egentligen. Vi ses så sällan så att det finns så mycket att berätta och fundera och filosofera om. Att sådant. Mitt-i-allt var ju veckoslutet över och jag satt på tåget påväg hem igen. Så kan det gå.

1 kommentar: