24 oktober 2007

Hopp hej så var det onsdag

Hur kan det vara onsdag redan? Jag har så mycket ogjort så jag vet inte hur jag ska svänga på allting. Det blir nog att sitta i skolan och skriva hela nästa veckoslut. Så känns det nu iallafall. Ett annat alternativ är ju biblioteket...

Hösten är ingen bra tid för mig. Mörkret passar inte alls in i min vardag. Jag blir trött, ledsen och melankolisk. Ingenting är roligt och allt är bara jobbigt. Visst låter det trevligt? Höstdepression kallas det väl. Men det går lite i vågor. Ibland känns allting hur bra som helst och mitt i allt så slår allt ner på en igen. Totalt onödigt. Men bara snön kommer och det blir ljusare så blir man väl ljusare till sinnet också. Har nog funderat på att köpa en sån måbra-lampa. Vet inte ens vad de heter... Kanske det skulle bli lättare då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar