11 mars 2007

Söndag

Jag hoppas att ditt veckoslut har varit lika bra som mitt. Snön håller på och försvinner, det passar mig utmärkt. Jag hoppas det håller i sig! Nästa vecka skall jag ta itu med min cykel. Måste se till att allting är iskick för träningssäsongen. Jag måste beställa tid till ögonläkaren också. Kan nån påminna mig om det?

En mycket god vän till oss ringde här om kvällen. Det är alltid lika roligt att få prata med människor som är äkta. Ni vet. Människor som accepterar dig precis som du är och som stöder dig oavsett vad du håller på med. Mera såna människor behövs! Tur att vi har såna i vårt liv.

Jag har problem med mitt godisstrejkande. Jag är så sugen på godis! Speciellt såhär på veckosluten så känner jag sötsuget komma smygande. Jag har bunkrat upp med frukter men det är som det inte riktigt skulle räcka till. Men det tar sig väl. Det är ju första tiden som är det jobbigaste i alla beroendeförhållanden.

Söndag idag. Imorgon börjar skolan med nya kurser. Ska bli intressant. Jag hade en tent i lördags som inte alls gick så bra som jag hade hoppats, men jag får väl skylla mig själv. Det blir nog bra.

Snart är det sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar