21 mars 2007

Ojoj

Jag är visst nog lite slarvig med att uppdatera.

Har inlett cykelträningssäsongen. Första turen gick förra lördagen. Lite duggregn trodde vi det skulle bli. Men nähe. Det blev snö. Nåja, roligt hade vi iallafall. Jag har väntat så länge på att börja cykla igen så det känns riktigt super. Man blir på så bra humör och så sover jag mycket bättre. Inatt tror jag är första natten jag sovit hela natten i sträck. Mer eller mindre.

Det har varit många kalas nu. Brorssonen, fammo och faster hade födelsedag igår. Jag försökte skicka sånt e-post kort åt fammo och faster men icke, fick meddelande idag att korten inte gått fram. Frustrerande.

Skolan börjar sådär smått lida mot sitt slut. Jag ser ett slut med det iallafall. Det känns skönt. Bara tusen tenter och förstås avhandligen kvar. Men det ska nog fixa sig. Känns bra att se ett slut på det iallafall. På tal om det. Jag borde faktiskt fixa en inlämningsuppgift nu.

Undrar vart våren tog vägen annars? Idag har det nu varit så kallt. Jag hoppas våren kommer tillbaka. Jag vill cykla cykla cykla.

Så vill jag flytta också. Som vanligt.

Nästa vecka blir det fest! Jippii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar