8 mars 2007

Kvinnodagen

Grattis alla kvinnor på kvinnodagen!

Jag förstår inte var felet ligger. Här har jag haft hur mycket tid som helst på mig att skriva en handbok i ledarskap, men jag har inte gjort det. Nu ska handboken vara inlämnad på måndag och jag stresskriver. Varje gång! Varje gång! Kommer säkert att sitta natten före avhandligen skall vara inlämnad och skriva det sista. Fy på mig! Jag skäms!

Så vill jag ha en printer också. Julklappstips?

Det regnar där ute. Ser ju lite dystert ut. Men jag är nöjd. Jag hoppas det betyder att snön smälter. Förlåt alla. Men jag vill börja cykla! Det är inte många veckor kvar till Vätternrundan och det känns som om jag inte kommer att få cyklat tillräckligt. Ojoj.

Nåja, jag måste väl nog ta itu med skrivandet nu.
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar